iKont_okoskonténer_

Kutatás és sajtómegjelenések az építőipari digitalizáció témakörében

Iparági mélyinterjús kutatást végeztünk a magyar építőipari piac helyzetéről, valamint az építőipari digitalizáció jelenlétéről a hazai építkezéseken.

 

 

Az említett kutatási módszertant azért választottuk, hogy mélyebb, átfogóbb betekintést nyerhessünk az érintett témakörökbe. Kifejezetten fontosnak tartottuk, hogy különféle méretű és profilú építőipari cégek megkérdezésével készítsük el a kutatást, és ezzel még árnyaltabb képet kapjunk. Olyan átfogó ismeretanyag összegyűjtésére törekedtünk, melynek köszönhetően hitelesen tárhattuk fel a legnagyobb problémákat és kihívásokat a hazai építőipari vállalkozások életében. Négy nagy témakör köré építettük a kutatásunkat: építőipari munkaerő, kommunikáció és projektmenedzsment, kalkulált veszteségek, digitalizáció.

 

 

A kutatás eredményeiből sajtóanyagot készítettünk, mely több releváns felületen is megjelent. Továbbá Juhász Sándor Péter a Bajai Rádióban is beszélt az építőipar helyzetéről.

 A sajtómegjelenések az alábbi oldalakon érhetőek el:

Magyar Építéstechnika: LINK

Digital Hungary: LINK

Startlap.hu: LINK

HRPWR: LINK

Napi.hu: LINK

Origo: LINK

Márkamonitor: LINK

Magyar Építők: LINK

HRPWR: LINK

Bajai rádió interjú: LINK

 

 

iKont Rulett a CONSTRUMÁN

2024.04.15.

A CONSTRUMA 42. Nemzetközi építőipari szakkiállításon ismét bemutatkozhattunk április 10. és 14. között a Fejér Vármegyei Iparkamara közreműködésével.

Újra Digitális-építőipar konferencia

2024.02.28.

A 2024-es Digitális-építőipari konferenciának a Millennium Hotel adott otthont, mely rendezvényen az iKont-nak is jelenése volt! A részvétel lehetőséget adott arra, hogy fejlesszük a szakmai tudásunkat, bővítsük a kapcsolati hálónkat és lépést tartsunk az iparág legfrissebb trendjeivel és technológiáival.

1 nap, hogy fejlődhessünk! – Magyar Marketing Fesztivál 2024

2024.02.27.

A legújabb Üzleti-és Marketing trendekkel ismerkedhettünk meg 2024. január 25-ikén Budapesten a Lurdy Konferencia-központban, a Magyar Marketing Fesztiválon. Közel 1500 döntéshozó a KKV szektorból, 50 kiállító és 30 előadó volt jelen az egyik legnagyobb évindító marketing rendezvényen.